FANDOM

Pierwszy odcinek Studia YaYo został wyemitowany 19 czerwca 2016 roku na antenie TVP3 Warszawa.

Przebieg odcinka Edytuj

Wstęp Edytuj

Po czołówce, prowadzący podchodzą do swoich stanowisk i przedstawiają się widzom. Ryszard Makowski oznajmia, że znajdują się na antenie celem upolitycznienia mediów, czemu zaprzecza Paweł Dłużewski, mówiąc że realizują misję. Po tym, obaj panowie wyrażają swoje zadowolenie faktem, iż widzowie mogą ich oglądać wykrzykując "Łał!".

Następnie, prowadzący objaśniają co zostanie pokazane w odcinku, aczkolwiek nie zgadzają się ze sobą - Makowski twierdzi, że będą żarty i "kompletny brak obiektywizmu", zaś Dłużewski zapewnia, że pokazane będą rzetelne informacje. Makowski rozwija temat żartów, jednak po chwili przerywa mu Dłużewski pytając co się stanie, jeżeli "naślą" na nich Komisję Wenecką. Makowski go uspokaja, mówiąc, że jeżeli nie będzie o niej wspominał, to nikt nie przyjdzie. Zaraz potem dodaje, że osobiście woli Kupca weneckiego. Dłużewski mu przytakuje, wieszcząc szybki zakup programu i udział w festiwalu w Wenecji. Po tym prowadzący wyrażają po raz kolejny swoje zadowolenie i zapraszają na dalszą część programu.

Telefon od widza Edytuj

Zadowolony i wyraźnie zaskoczony Makowski z dumą stwierdza, że od razu po rozpoczęciu programu mają "telefon od widza" (w rzeczywistości jest to Paweł Dłużewski udający dzwoniącego). Gdy wypowiada te słowa, dyskretnie szturcha Dłużewskiego, który opuszcza studio.

Makowski oznajmia, że dzwoniącym jest pani Zofia z Milanówka. Po chwili rozlega się głos, który przedstawia się jako Dżesika z Wąbrzeźna. Po upewnieniu się czy wszystko działa, Dżesika zaczyna chwalić prowadzącego i program, mówiąc m.in. że długo czekała na program i cieszy się że widzi Makowskiego. Ten jest wyraźnie ucieszony, jednak gdy Dżesika stwierdza, że nic się zmienił odkąd się zestarzał, jego zadowolenie przeradza się w irytację. Próbuje jak najszybciej zakończyć rozmowę, mówiąc, że goni go czas antenowy, jednak Dżesika szybko mu odpowiada, że kiedyś gonił ją jakiś zboczeniec. Makowski coraz bardziej się irytuje, jednak przestaje, gdy Dżesika nazywa go panem Marcinem, oburza się że "to nie ten program" i po chwili dociera do niego, że wszystkie te słowa wcale nie były o nim więc się uspokaja oraz prosi widzów o kolejne telefony.

Niusy Fusy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki